השכרת יאכטה לכל אירוע

"ענן לבן" היא יאכטה קלאסית, עשויה עץ, מעשה ידי האדריכל הנודע Colin Arche. במהלך שייט ביאכטה, מגע העץ יאפשר לכם לחזור בזמן, לימים הראשונים בהם יצא האדם לחקור את העולם, גם לאחר הפלגות שייט של כמה שעות בודדות. אם אתם מחפשים יאכטה לשייט רגוע
בים התיכון, אם זו הפלגה זוגית או שייט קבוצתי – "ענן לבן" היא התשובה. היא תאפשר לכם להתחבר אל הים, אל המרחבים האינסופים, ותאפשר לכם לחוש כפי שחשו ימאים לפני שנים ארוכות בצאתם לחקור את העולם. כשאתם יוצאים להפלגה על סיפונה של "ענן לבן", באתם למעשה שוכרים את אמצעי התחבורה בוותיק ביותר אשר יישא אתכם רחוק מהציוויליזציה, רחוק מהחומר, ועמוק אל ליבו של הים הכחול צופן הנסתרות.

שייט ביאכטה "ענן לבן", מציע מגוון עשיר של הפלגות: ממסלול קצר בן כמה שעות, להפלגה בארץ בת כמה ימים, ועד להפלגות בנות שבוע ויותר במדינות אגן הים התיכון. "ענן לבן" מתאימה במיוחד למחפשים שייט זוגי רומנטי, אולם שייט על יאכטה מתאים גם למשפחות, לחברים המבקשים ליהנות מהאוויר הפתוח ולצאת למסע דייג מרגיע, לקבוצות ולוועדי עובדים, וגם לבמאים ולמפיקי סרטים, סדרות ופרסומות.השכרת יאכטה קלאסית ומפנקת

מסלולי שייט להשכרת יאכטה שאנו מציעים

השכרת יאכטה לים התיכון

מי שמחפש השכרת יאכטה לאירועים או לשייט במטרה להכיר את הים, ולבלות שעות נעימות ומהנות על גבי סיפונה של יאכטה, באוויר הצח, עם השקט והשלווה, המרחבים האינסופיים, וחברה טובה – זהו המסלול המתאים לו. במהלך שייט ביאכטה "ענן לבן" במסלול זה, יורמו מפרשיה, ואתם תזכו לטעימה מחיי הספנות המרתקים והרגועים כאחד. במהלך השייט תוכלו ליהנות משתייה טובה ומגוונת, ארוחה
רומנטית זוגית וערבה לחיך, שחייה בים ופינוקים נוספים.

מסלול שייט זה מתאים במיוחד למי שמחפש:

  • שייט זוגי כחוויה רומנטית ואינטימית
  • מסיבות ואירועים
  • הפלגה זוגית או קבוצתית

השכרת יאכטה

השכרת יאכטה להפלגה בחופי ישראל

למי שאוהב את הארץ ואת חופיה – שייט ביאכטה "ענן לבן" מאפשר לו להכיר את ישראל בדרך ייחודית ומרתקת – דרך המרינות וערי החוף. מסלול "מרינה" כולל שייט ביאכטה בן 48 שעות לאורך חופיה של מדינת ישראל, דרך המרינות של נהריה, העיר העתיקה בעכו, חיפה, תל אביב ויפו. בהגיעכם עם אותה יאכטה אל כל עיר, תוכלו לצאת ולבלות בכל אתר בו נפגוש, ולחזור להמשך המסלול המרתק על סיפונה של "ענן לבן". המסלול מלווה בלימודים בסיסיים על הכנת יאכטה לשייט והפעלתה, וכמובן בארוחות מעולות המוגשות לאורחים במהלך שעות היום.

שייט במסלול "מרינה" מתאים ל:

  • שייט זוגי
  • שייט משפחתי
  • שייט קבוצתי

השכרת יאכטה לכל יעד שתבחרו

חופשה על גבי יאכטות הפכו פופולריות יותר ויותר בעת האחרונה. מי שמחפש להשכיר יאכטה לשייט כחופשה אטרקטיבית וייחודית – "ארץ חדשה" הוא המסלול בשבילו. מסלול זה מציע לכם שייט ביאכטה לבחירתכם: אתם תבחרו את מדינת היעד או את העיר אליה תרצו לצאת למסע הימי, ואתם תקבעו את אורכו של המסלול. במהלך שייט ביאכטה "ענן לבן" במסלול "ארץ חדשה", תלמדו כיצד להפעיל יאכטה בכוחות עצמכם, ותשתלבו בחיי הספנות האמיתיים.

מסלול זה מתאים לאוהבי הים האשר הם, ביניהם:

  • משפחות היוצאות לחופשה
  • הפלגות זוגית לחופשה אינטימית במיוחד
  • מסלולי שיט ליאכטה

השכרת יאכטה ללב הים

מי שמחפש יאכטה לשייט המטרה ללמוד את סודותיהם של הימאים – "לב ים" הוא המסלול בשבילו. מסלול ייחודי זה, המוצע למבקרים על סיפונה של "ענן לבן", מאפשר לימוד של טכניקות ימיות מסוגים שונים, החל בהפעלה בסיסית של יאכטה, עובר בטכנולוגיות ימיות ובציוד האלקטרוני המשמש בכדי לאתר נקודות ציון נבחרות, ועד דייג מעמקים. בליבו של הים ניתן יהיה לרדת את סיפונה של היאכטה ולשחות במקום שבו המים כחולים מכחול, ואף ליהנות מחוויית דיג איכותית ועשירה בתוצאות.

שייט יאכטה במסלול "לב ים" מתאים למי שהים זורם בעורקיו:

  • קבוצות של חברים
  • ערבי גיבוש
  • טיולי דיג

יאכטה קלאסית ומפנקת במיוחד להפלגה זוגית

"ענן לבן" היא מה שמכונה בעגה המקצועית יאכטה קלאסית. על פי תפיסת הבנייה של אבי המודל אליו משתייכת "ענן לבן", Colin Archer, התכונות החשובות בהתנהגות יאכטה הן בטחון ויציבות. לכן, בתכנון יאכטה ניתן פיתרון לשתי מערכות גלים הפוגעות בספינה, "גלי חרטום" ו"גלי ירכתיים" , כך שניתן יהיה לצאת עם היאכטה לשייט גם בים סוער.

היאכטה עצמה מאובזרת באיבזור טכנולוגי חדיש, הכולל רדאר, הגה אוטומטי, GPS ומדי עומק משוכללים. על כן, השכרה של יאכטה זו ושייט על סיפונה בטוח לחלוטין, גם אם יוצאים להפלגה בת מספר ימים, אל חופים אירופאיים קסומים. עם זאת, "ענן לבן" מתאימה לשייט בן מספר ימים לא רק בגלל המבנה או הטכנולוגיה – אלא גם בגלל הפינוק שהיא מציעה לאורחים. בבטן היאכטה תמצאו מטבח המאובזר בתנור גז, מקרר חשמלי , מקפיא ומזגן, וארבע מיטת זוגיות מפנקות ורומנטיות, עשויות עץ. לכן, "ענן לבן" היא היאכטה המושלמת לצאת איתה אל שייט זוגי רומנטי, או אל הפלגה זוגית בה לוקחים חלק מספר זוגות חברים.

השכרת יאכטה להפלגה זוגית

אנו ב"ענן לבן" מבינים שגם אם שכרתם יאכטה לשייט, ייתכן שאתם לא מתורגלים במסע ימי. אין דבר שיכול להרוס שייט ביאכטה יותר מבחילה במהלך המסע, ובפרט אם מדובר בהפלגה זוגית – מחלת ים יכולה להרוס גם שייט זוגי רומנטי ביותר. לכן,  לאלה שיש נטייה להגיב לא טוב לגלי הים, או במקרה והנטייה קיימת אך עדיין לא התגלתה ויש חשש שתתגלה במהלך השייט, אנו נותנים כדורים על בסיס טבעי מסוג Travamin כשעה לפני היציאה.

Call Now Button