הפלגות שייט | ענן לבן יאכטה להשכרה

הפלגות שייט

הפלגות שייט קצרות וחגיגיות הפכו אפשריות וזמינות בעבור כולם, שכן כיום הם אינן רק מחוז חפצם של האליטות ועשירי העולם, אלא גם ניתנות למימוש בעבור כלל אזרחי העולם. הבחירה בחגיגה יוקרתית ומאורגנת על יאכטה מסודרת ומאובזרת “ענן לבן”, היא ללא ספק דרך מופלאה ומושלמת לקיום חגיגה בלתי נשכחת ומהנה למשל כמו השכרת יאכטה ליום הולדת. ביאכטה “ענן לבן” תוכלו ליהנות ממוזיקה נעימה, שייט מקצועי, דייג חובבני, מטעמים ושתייה, מוזמנים רבים (15 כולל אנשי צוות) ואווירה מושלמת המשלבת נופים עוצרי נשימה עם טבע והפלגה יוקרתית וחגיגית.

הפלגת שייט ביאכטה

 

הפלגות שייט לאירועים מיוחדים

הפלגות שייט לימי הולדת בלתי נשכחים – יום הולדת יש רק פעם בשנה!
אז למה לא להפוך את היום הזה לחגיגה בלתי נשכחת ?!
את היום הולדת הבאה שלכם תחגגו על יאכטה מפנקת בהפלגה נעימה (תוכלו לבחור בהפלגות בישראל מאשדוד), כך שתיהנו מחוויה מרתקת ביום מיוחד ומפנק. הפלגות שייט לדייג – אם הנכם חובבי דייג מושבעים המעוניינים ליהנות מהפלגה נעימה וכיבוד מפנק בזמן בו אתם מנסים לתפוס את השלל ממי הים (את הדגים), הגעתם למקום הנכון ! יאכטת “ענן לבן” היא היאכטה המושלמת בעבורכם ובעבור בני משפחתכם או חבריכם המעוניינים לצאת עמכם לשייט דייג מפנק.

 

הפלגות שייט רומנטיות להצעת נישואים

זה הוא הזמן, זה היום זה הרגע החשוב בחייכם, בו תציעו לבחירת ליבכם את ה”נצח” יחד עמכם בברית הנישואין. רוצים לעשות זאת באופן מושלם ובחוויה מיוחדת ובלתי נשכחת ? הפלגת שייט רומנטית תענה בדיוק על הצורך הזה, שכן הפלגה מסוג זה הינה רומנטית, מיוחדת ומפנקת (וישנה גם אפשרות לינה ).

הפלגות שייט למסיבת רווקים רווקות – חוגגים את ימי הרווקות האחרונים שלכם ? מעוניינים להפתיע את החברים בחוויה מפנקת ומיוחדת ? הזמנת יאכטה מסודרת להפלגת שייט נוחה ומרתקת היא ללא ספק הדרך המושלמת לחגיגה שכזו ! “ענן לבן” הינה יאכטה מאובזרת בה ניתן לערוך ערב רווקים או רווקות מפנק עם מוזיקה טובה, כיבוד טעים ועד 15 מוזמנים (כולל אנשי צוות).

הפלגות שייט כימי כיף לעובדים – הדרך אל לב העובדים שלכם עוברת בחיוך שלהם ובגיבוש שנוצר ביניהם (דרך חשובה מאוד, שכן אלו משפיעים רבות על עבודה תקינה ומהלך עבודה תקני). ישנן דרכים רבות ומקוריות ליצירת יום כיף מיוחד לעובדיכם, אך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי בבחירת שייט מפנק ליום כיף לעובדים, תוכלו להפתיע את עובדיכם ולגרום להם להעריך את השקעתכם ונתינתכם כלפיהם. הפלגות שייט כמחווה רומנטית לבן בת הזוג – תמיד כיף לחגוג אהבה ! וכאשר מדובר על שייט רומנטי מפנק עם אפשרות ללינה, הרי שזה מבורך וכיף עוד יותר ! בואו להפתיע את בני הזוג שלכם בהפתעה בלתי נשכחת של חגיגת אהבה באווירה רומנטית מושלמת במיוחד.

 

הפלגות שייט לחגיגה מיוחדת

כל תאריך חשוב, יום מהותי ואירוע חגיגי הם ללא ספק סיבה מעולה לקיום חגיגה ראויה ומושלמת. דרך מקורית ונעימה ליצירת אווירה נכונה ורצויה של חגיגה מושלמת היא ללא ספק הבחירה בהפלגות שייט בה תוכלו ליהנות מטבע מרהיב יחד עם בילוי אולטימטיבי על יאכטה מושקעת.

ההפלגות ביאכטה “ענן לבן” מתקיימות על פי הזמנה מראש לתאריכים ייעודיים וחגיגיים, מהרו להזמין ולסגור את התאריך החגיגי שמתאים לכם בהפלגות שייט מושלמות בארץ עם הצוות המקצועי והמיומן של יאכטה “ענן לבן”, ותוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי החגיגה המקורית והמהנה ביותר שלכם עומדת בפתח !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top