שייט זוגי רומנטי

מחפשים דרך רומנטית ומיוחדת להפתיע את בן בת הזוג?
דרך שתגרום להם להתרגש בכל רגע מחדש ותאפשר לכם להפתיע ובגדול בחוויה ייחודית ובלתי נשכחת ?
שייט זוגי רומנטי היא הדרך המושלמת לחגיגות של אהבה !

שייט זוגי רומנטי – ליהנות מכל העולמות

אלו מכם הבוחרים בשייט זוגי רומנטי כדרך אטרקטיבית להפתיע את בן/בת הזוג נהנים מחוויה מרתקת ועוצרת נשימה בה רק שניכם חווים רגעים קסומים ואינטימיים אשר יחרטו בזיכרונכם עוד שנים וארוכות, בתוך יאכטה מפנקת ומזמינה. מרביתן של היאכטות מרוהטות ומאובזרות בכל הריהוט והציוד הדרוש על מנת לאפשר לכם ליהנות מחוויה מרתקת ומושלמת, החל מחדר שינה מפנק, שירותים וחדר רחצה, מזגן, מטבח מאובזר המאפשר לכם לבשל ארוחות מפנקות, מקרר, טלוויזיה ומוסיקה רומנטית המתנגנת ותורמת לאווירה.

מעבר לחוויה הייחודית והמרגשת, ישנם חברות לא מעטות המספקות שירותי השכרה של יאכטות לשייט רומנטי לזוג המאפשרות לכם ליהנות  משלל אטרקציות מאתגרות ומפינוקים חווייתיים אשר מוסיפים גיוון ועניין לשייט הזוגי והרומנטי שלכם בניהם: הגשה של ארוחת ערב רומנטית לאור נרות או לחילופין ארוחה המתבצעת על ידי שף פרטי אשר יבשל עבורכם ארוחה מפנקת בהתאם לדרישותיכם ובקשתכם. כמו כן, בשייט רומנטי תוכלו ליהנות מעיסוי מפנק באווירה פרטית ואינטימית ואף ליהנות משפע של אטרקציות ימיות אשר משדרגות את השייט שלכם והופכים אותו לאחד החוויות המרתקות והמאתגרות ביותר כגון: שחייה זוגית, דייג, צלילה אל מתחת לפני הים, אבובים ועוד אטרקציות מגוונות ומעניינות הניתנות במסגרת הפלגות שייט רומנטיות.

שייט זוגי רומנטי

"ענן לבן" הוא המקום הנכון לשייט רומנטי

השכרת יאכטות "ענן לבן " נולדה מתוך הצורך לספק לאותם אנשים הבוחרים בשייט בחופי הים התיכון אטרקציה חווייתית יוקרתית,  ואלגנטית במיוחד בין אם בשייט של מספר שעות בודדות ובין אם שייט בין כמה ימים, בין אם שייט לזוגות ובין אם כקבוצה. יאכטה "ענן לבן" היא יאכטה מפנקת ומזמינה הבנויה ומעוצבת  באופן כזה המשרה על השוהים בה אווירה חמימה ומרגיעה, המאפשר להם להתנתק באופן מוחלט משגרת היומיום ולהקדיש את כל כולם האחד בשביל השני. "ענן לבן" מציע השכרה של יאכטה לכל ייעוד ולכל מטרה, אשר כל ההפלגות יוצאות מהמרינה באשדוד ומפליגות אל יעדים אחרים בתוך המדינה ומחוצה לה.

 

יאכטה "ענן לבן" מאפשרת לכם ליהנות מחוויה מרתקת ומרגשת לכל אירוע ולכל מטרה כגון:

  • שייט רומנטי זוגי – רבים הם האנשים אשר בוחרים בשייט זוגי כדרך המקורית והמרגשת ביותר להציע נישואין, לחגוג יום הולדת של בן/בת הזוג, לחגוג יום  נישואין, או אפילו כדרך אידיאלית לחזק את הקשר ואת הזוגיות שבניהם וליהנות בצורה רומנטית ואינטימית האחד מהשני.
  • השכרת יאכטה לימי הולדת – השכרת יאכטות לימי הולדת הפכה בשנים האחרונות לפופולארית ומתבקשת ביותר בקרב אנשים אשר רוצים להפתיע את בן המשפחה הקרוב והיקר במסיבת יום בדרך לא שגרתית, מסיבת יום הולדת שלא תישכח עוד שנים ארוכות.
  • הפלגות דייג – לחובבי הדייג שבניכם, ענן לבן מזמינה אתכם ליהנות מהפלגות דייג במעמקי הים. יאכטת ענן לבן המצוידת במיטב הציוד והמכשור המתקדם ביותר לטובת דייג חכות במעמקים ואף מאפשרת לכם ליהנות מארוחת דגים מפנקת מהתוצרת שזה עתה דגתם.
  • השכרת יאכטה למסיבת רווקים – רבים מהחברים/חברות של חתן/כלה בוחרים בהשכרת יאכטה לטובת מסיבת רווקים, אשר הופכת את החוויה למרגשת ולבלתי נשכחת ושונה מהקונספט החוזר ונשנה.
  • צימר על המים – ממש כמו בצימר אמיתי, אתם תיהנו אפילו יותר מהפלגות רומנטיות וארוחות רומנטיות.

כמו כן, ענן לבן מאפשר לכם להשכיר יאכטה לטובת חופשה משפחתית או יום גיבוש לעובדים באווירה סוחפת ומהנה.

Call Now Button