הפלגה ביאכטה כיום גיבוש לעובדים

המטרה כבעל עסק – ליצור גיבוש איכותי בין העובדים

הרבה מאוד דברים מרכיבים את ההצלחה של עסק ואת ההצלחה של מנהל בתוך העסק. אפשר לעבוד הרבה מאוד שנים ולא להגיע לתוצאות מדהימות, ומצד שני אנחנו גם שומעים על אנשים שהצליחו להגיע לתוצאות מדהימות מבחינת ניהול ועבודה לאחר תקופה קצרה בשוק. מה מבדיל בין עסק לעסק? קשה מאוד לקבוע חד משמעית, אך אין ספק שבעסק עם עובדים רבים אחת המטרות העיקריות צריכה להיות יצירת סביבת עבודה איכותית. סביבת עבודה איכותית מורכבת מסביבת משרד איכותית ומתקדמת, דלת פתוחה ודו שיח בין ההנהלה לעובדים, ובמידה רבה גם מהגיבוש הפנימי בין העובדים לבין עצמם. כיצד יוצרים גיבוש שכזה? מלבד הזמן והחברות שנרקמת בין העובדים כתוצאה ממנו, צריך וכדאי להשקיע גם ביום גיבוש לעובדים אחת לכמה חודשים – בשביל לשפר את סביבת העבודה וליצור תנאים אופטימליים להצלחה.

שייט על גבי יאכטה

 

הפלגה ביאכטה – אופציה נהדרת כיום כיף וגיבוש לעובדים

אופציה אחת שבה בוחרים במסגרות רבות בשביל ליצור גיבוש בין העובדים היא יום גיבוש לעובדים במסגרת של הפלגה על יאכטה. הקונספט הוא פשוט למדי – שוכרים יאכטה לכמה שעות, מגיעים אליה בזמן ויוצאים להפלגה חווייתית, אינטימית ומהנה עם העובדים. ניתן לקבוע שההפלגה תהיה רק של העובדים בלי צוות הניהול, אפשר ורצוי לכלול גם הנהלה זוטרה או בכירה, אך בכל מקרה חשוב שנזכור שהמטרה היא ליצור גיבוש בין העובדים – ולשם כך צריך ליצור את התנאים האופטימליים.

 

הפלגה ביאכטה כיום גיבוש לעובדים

ברגע שבו החלטנו שהפלגה ביאכטה היא המסגרת שבה ניצור גיבוש בין העובדים שלנו, צריך לחשוב טיפה לעומק ולא לחשוב שעצם הישיבה על היאכטה בזמן שהיא מפליגה תיצור את הגיבוש.- זהו לא שייט רומנטי אלה הפלגה ליום גיבוש. בתור התחלה – האופציה הברורה ביותר קשורה במשקאות אלכוהוליים ובאוכל. את אלה אפשר לסדר בקלות ובכמות מספיקה בהשקעה לא גדולה – אך חשוב גם לזכור שאסור להגזים ובסופו של דבר מדובר באירוע במסגרת החברה. עוד אפשרויות קשורות במגוון משחקים והנאות שניתן ליישם במהלך ההפלגה – החל ממוסיקה וריקודים וכלה במשחקי “משימות” ומשחקי חברה אחרים שיכולים ליצור רגעים מהנים, מצחיקים ובלתי נשכחים עבור העובדים.

הפלגה ביאכטה כיום גיבוש לעובדים

עוד רעיונות לימי כיף לעובדים

אם הפלגה ביאכטה לא מתאימה לכם, ניתן לחשוב גם על מסגרות אחרות שיתאימו מאוד לימי כיף וגיבוש עבור העובדים שלכם. אחת האפשרויות הללו היא, לדוגמה, יום של פיינטבול או של משחקים מגבשים אחרים – באולינג או כל משחק אחר. עוד אפשרויות כוללות גם יום של טיול – בין אם טיול בטבע במסלול נעים שיהיה נוח לכולם, ובין אם סיור מודרך בירושלים – שיכול להיות חווייתי מאוד, במיוחד עבור מי שלא עבר סיור מעניין שכזה בעבר. בכל מקרה – חשוב לנתח את כוח האדם שיש לכם ולהתאים את יום הכיף המתאים ביותר להם.

Scroll to Top