3 אטרקציות אתגריות שכדאי לכם להכיר – ענן לבן

האטרקציות המרכזיות בצפון

נתחיל בצפון. אולי מדובר במקום עם כמות האטרקציות הכי גדולה בישראל, בעיקר כתוצאה ממזג האוויר הקריר יחסית לשאר חלקי הארץ, מה שמאפשר ליהנות ממגוון אטרקציות בצפון גם בקיץ, בזמן שמקומות אחרים כבר חמים מדי להנאה שכזו, וגם בחורף, כאשר הגשמים הרבים ממלאים את הנהרות וממטירים שלגים על פסגת החרמון. אבל עם כל הכבוד לסקי מהנה בחרמון ולמרות ההנאה הטמונה בשייט רפטינג או קיאקים בנהר הירדן או הפלגות דייג, יש דבר אחד בצפון שנדמה והוא בולט מעל כולם.

מדובר בצניחה חופשית בחוף הבונים, אחת האטרקציות המאתגרות והמהנות ביותר, אותה כל מי שעושה פעם אחת, רק יהיה מעוניין לשוב לסיבוב נוסף. מדובר באחד מענפי הספורט האתגרי הפופולריים ביותר בישראל, אותו כמעט כל מי שאוהב ספורט אתגרי, אולי פרט לאלו שחוו צניחה חופשית במסגרת שירותם הצבאי בצנחנים, ירצה לעשות.

השילוב של החופשיות אותה מרגישים בעת הצניחה באוויר, יחד עם הנוף המרהיב שנפרש לנגד עיני הצונח, הופכים את האתר הזה לכל כך מיוחד ולסיבה שאליו מגיעים רוב האנשים המתעתדים לצנוח, מכל חלקי הארץ.

 

מה כדאי לעשות במרכז

האטרקציה המרכזית במרכז קרוב לוודאי תהיה רכיבה מהנה על סגווי. לעומת הצפון בעל הנהרות השוצפים והדרום בעל הגבעות החוליות, במרכז בעיקר ניתן לחזות בשטח עירוני, אך כזה שמציג נוף יוצא מן הכלל, נוף שמתאים במיוחד לטיול על גבי סגווי. טיול עם הקורקינט הממונע יכול להתרחש הן בתל אביב, שם תעמוד בפני כל רוכב האפשרות לצאת לטיול בנמל תל אביב, בשדרות רוטשילד או ברחובות העתיקים והמרהיבים של יפו והן בירושלים, שם הטיול ייעשה בטיילת ארמון הנציב, בסיור מסביב לחומות או ברכיבה בשוק מחנה יהודה התוסס.

אטרקציות ימיות

מהי האטרקציה המובילה בדרום ואף בישראל

הדרום מציע אף הוא אטרקציות רבות, אך יש אחת שככל הנראה תתעלה מעל כולן. מדובר בשייט יאכטות יוצא מן הכלל של חברת ענן לבן, שייט שמציע הרבה יותר מסתם עלייה על יאכטה במרינה של אשדוד והפלגה אל עבר האופק. במסגרת ההפלגה ביאכטה של ענן לבן תוכלו לחגוג ימי נישואים ומסיבות רווקים ואף להציע נישואים לאהובת לבכם על הסיפון. כמעט בכל שייט ביאכטה תוכלו אף לזכות למשקאות ומאכלים נהדרים וליהנות ממיטת עץ עם מצעי קטיפה על גבה תוכלו לנוח, מה שיהפוך לכם את השייט הזה לשייט מיוחד, כמוהו ודאי לא תוכלו למצוא בשום מקום אחר.

מעוניינים ביום כיף מגניב במיוחד? היכנסו לראות את ענן לבן, יאכטה להשכרה במחירים נוחים במיוחד.

גיבוש ביאכטה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top