אחד הדברים החשובים ביותר בכל עבודה שהיא, הוא הגיבוש המשרדי. ללא גיבוש של העובדים בתוך המשרד או לפחות בתוך המחלקה שלהם אם מדובר בחברה גדולה, כולם יגיעו לעבודה בהרבה פחות חשק, מה שקרוב לוודאי גם יגרור בעקבותיו תפוקה הרבה פחות גבוהה. ואם גיבוש משרדי הופך את המשרד למקום שהרבה יותר נחמד להיות בו, ומעלה את התפוקה בעבודה, מדוע לא לעשות זאת?

 

כיצד עובדים יכולים להתגבש באמצעות ימי כיף

הדרך הטובה ביותר לגבש את צוות העובדים היא כמובן באמצעות ימי כיף \ הפלגה ביאכטה היא רעיון מומלץ לגיבוש. זה יכול להיות פעם בחודש, פעם בחודשיים, או אפילו פעם בתקופה הרבה יותר ארוכה, אך הדבר החשוב ביותר הוא אכן לקיים זאת. ללא ימי הכיף סביר להניח שלעובדים יהיה מאוד קשה להתגבש בינם לבין עצמם, מאחר שבתוך המשרד, למרות ההומור הפנימי והשיחות בין איש לרעהו בזמן ההמתנה לרתיחת הים לקפה, הרבה יותר קשה להתגבש.

כולם לחוצים, כולם עסוקים בעבודה ולאף אחד אין כוח לשיחות ארוכות או לבדיחות כאלה ואחרות. עם זאת, במסגרת ימי כיף, כולם, מהבוס ועד העובד הזוטר ביותר, הרבה יותר פתוחים לאנשים אחרים והרבה יותר רגועים, כך שזו הזדמנות מצוינת להתגבש.

משחקי חברה על היאכטה

 

ימי כיף לעובדים בהפלגה על יאכטה

ומה יותר טוב מלהתגבש באמצעות בילוי משותף בלב הים? כנראה שאין. השכרת יאכטה היא הדרך הטובה ביותר. יושבים כולם יחדיו על יאכטה מפוארת, כשהרוח מבדרת את שיערותיכם, שברי גלים ניתזים עליכם מדי פעם וגורמים לכם לתחושת רעננות מפנקת, כשאת כל זה אתם מרגישים כשיש בקבוק של בירה בידכם. והדרך הטובה ביותר לזכות בכל הפינוקים הללו, היא באמצעות ימי כיף בענן לבן. חברת"ענן לבן" מציעה שפע של אטרקציות אותן תוכלו לעשות על גבי היאכטות המפוארות שלה, החל מימי הולדת, דרך מסיבות רווקים ועד כמובן ימי כיף לעובדים

"ענן לבן" תדאג לכם שיום הכיף יהווה עבורכם חוויה בלתי נשכחת, שמשלבת ים כחול, מזג אוויר קסום, אלכוהול ואפילו כיבוד קל שיוגש לכם במהלך ההפלגה – צימר על המים.

 

משחקי חברה על היאכטה

אין בכלל ספק שבילוי משותף ביאכטה, בלב הים, יהיה משהו מגבש ביותר עבור כולם, עד אחרון העובדים. על מנת שתוכלו אפילו לחזק את הגיבוש, מומלץ כי תיזמו משחקי חברה שונים על גבי היאכטה. כעת, קיבלתם הזדמנות בלתי חוזרת להתגבש, מאחר ואין לאף אחד לאן לברוח.

כולכם בלב ים, על גבי ספינה, כך שסביר להניח שאף אחד לא יברח לפינה מוסתרת של הספינה או יירד אל חדר שמצוי בה. באמצעות משחקי חברה אותם תערכו האחד עם השני גם תוכלו ללמוד על כל עובד, גם תוכלו להעביר את הזמן בנעימים וגם תוכלו להגשים את המטרה העיקרית לשמה הגעתם, להתגבש עם כל אחד ואחד מהעובדים.

Call Now Button