5 רעיונות לימי גיבוש בים

רעיונות יצירתיים ליום גיבוש בים

לפעמים צריך להתנתק מהשגרה כדי להבין עד כמה היא משמעותית עבורינו. זוהי נקודת ההנחה הבסיסית מאחורי מגוון פעילויות המוצעות לעובדים, כחלק מימי גיבוש וכיף בעבודה. אנחנו יוצאים לטיולים, נהנים מסדנאות גיבוש והעצמה, לומדים דברים חדשים, מכירים את אלו שיושבים לצדנו במשרד קצת יותר טוב, שוברים דיסטנס ומפתחים קשרים אישיים שמחזקים את הנאמנות שלנו למקום העבודה.

יותר מהכל, איכות החיים שלנו כעובדים משתבחת. במקום לבלות שעות ליד המחשב, אנחנו זוכים להתרעננות חשובה מדי פעם בפעם, שינוי של אווירה ויציאה מהשגרה. כל אלו חשובים לרווחת העובד, שמבלה כל כך הרבה שעות מול המחשב, במשרד או במפעל.

אין מקום שמתקשר יותר לתחושת חופש ושבירת שגרה מאשר חוף הים. הרוגע המיידי שמשרים הגלים והחול, השקט שמסביב, השמיים והאוויר הפתוח, כל אלו מטיבים עם כל עובד שיוצא מהסביבה הסגורה של המשרד.

כיום אפשר למצוא שפע של פעילויות מעשירות, חברתיות ומספקות שאפשר לשלב במסגרת של יום גיבוש עם הצוות מהעבודה ומתקיימות בחוף הים או לחלפון השכרת יאכטה. הנה כמה הצעות עבורכם:

סדנאות העצמה דרך ספורט ימי:

כולנו שמענו על טרנד הסאפ. גלישת גלים שהיא בעצם התעמלות לכל דבר. זוהי רק אחת מהפעילויות שאפשר לשלב במסגרת יום כיף וגיבוש על החוף. מרכזים לספורט ימי בכל רחבי הארץ מציעים פעולות מגבשות לעובדים, ביניהן סדנאות גלישה, שיעורי צלילה, רכיבה על אופנועי ים, מירוץ סירות ועוד מגוון רחב של פעילויות. בדרך כלל אפשר לשלב לצד הפעילות עצמה גם ארוחה על החוף, הופעה או בילוי קליל יותר.

שיט בספינה לאורך מסלול

שיט בספינה לאורך מסלול:

עוד פעילות מגבשת ומהנה מאד, בתנאי שאין לכם מחלת ים, היא שיט בספינה או הפלגה ביאכטה. חברות מתמחות מציעות אפשרויות רבות של שיט לאורך חופי הארץ, שבמהלכו נהנים מפעילויות חברתיות – משירה בציבור ועד הדרכה מקצועית על המקומות שרואים בדרך.

בראנץ’ על חוף הים:השכרת יאכטה ליום גיבוש בים

לפעמים כל מה שצריך כדי להרגיש התנתקות מהשגרה והשתחררות מהלחץ הוא בוקר של כיף על חוף הים. יש כל כך הרבה מסעדות מעולות שמציעות ארוחות בראנץ’ משובחות ויכולות להציע ארוחה מושלמת על החוף. יציאה מהעבודה לבוקר של כיף שכולל ישיבה על החוף, שתייה ואכילה של מנות טעימות ובריאות היא פעילות כיפית וקלילה. אפשר לשלב לצד הארוחה גם הרצאה, סדנה או פעילות העשרה אחרת.

 

סדנאות יוגה על החוף:

יוגה היא פעילות מרגיעה ומשחררת, שגם מי שלא התנסה בה בעבר יכול לתרגל בקלות. מתרגלים יחד עם מורה מוסמך תרגילי יוגה משחררים על החוף, שומעים הסברים על השיטה ומקבלים הדרכה אישית איך להתמיד בה – כל זאת מול הנוף של המים, החול והגלים.

קומזיץ על החוף:

הפעילות האולטימטיבית על חוף הים. יום גיבוש וכיף יכול להתקיים גם בשעות הערב. אפשר להנות מארוחה במסעדה על חוף הים ואחר כך להכין מדורה ולהנות מערב של שיחה, שירה בציבור, משחקי חברה או הפעלה באמצעות מפעיל בנושא מסוים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top