יאכטה לאירועים – 5 דברים שחשוב לדאוג להם

5 דברים שחשוב לדאוג להם בתכנון אירוע על יאכטה

לאלו מכם אשר אוהבים את הים, האוויר הפתוח וחוויה בלתי נשכחת, יאכטה לאירועים יהיה הדבר המושלם בשבילו. השכרת יאכטה לטובת אירוע כמו מסיבת רווקות או רווקים הינו דבר אשר נתפס כמובן מאליו ולכן, אין זה מן המפתיע כי אנשים רבים לא יודעים שצריך לברר טרם השכרת היאכטה, עקב כך החלטנו להביא לכם רשימה של חמשת הדברים שחשוב לדאוג להם טרם משכירים יאכטה לטובת אירוע בים הפתוח.

תכנון נבון מראש של שייט ביאכטהyomuledet

טרם הנכם מגבשים את ההחלטה להשכרת יאכטה מסוימת, מומלץ לברר תחילה האם הבחירה שלכם היא בהחלט הבחירה הנבונה ולא הבחירה הפזיזה. ישנם נמלים שונים ומקומות רבים אשר מספקי שירותי השכרת יאכטות לאירועים והפלגות שונות, בררו את המחירים, האזור ודעו את כמות האנשים המוזמנים בכדי להשכיר יאכטה בגודל ראוי.

אירועים ביאכטה

תקופות ההפלגה ביאכטה

חשוב לזכור כי להפלגות ושייט ישנן תקופות אשר יותר עדיפות ופחות עדיפות. התקופות המומלצות להפלגה זוגית בים התיכון הינן האביב והקיץ, בתקופות הסתיו והחורף הים גועש יותר, דבר אשר יגרום לחוסר יציבות היאכטה, מחלות ים אצל חלק מן האנשים והרגשת חוסר נעימות בכללית, לכן התחשבו באופן קפדני בתקופה.

האיסורים השונים ביאכטה המושכרת

קיימות שמועות שונות על השכרת יאכטה כגון – איסור אכילה על יאכטה, ועוד שטויות אשר היו עלולות להגיע לאוזני אוכלוסיה שונה ולהתפשט ממנה, אך אין בהכרח הדבר נכון, ספציפית איסור האכילה הינו מיתוס מובהק. אך אכן ישנן יאכטות אשר עלולות לדרוש מהשוכרים לא לעשן עליה מטעמי בטיחות שונים, ולכן, מומלץ לברר את כל האיסורים והדרישות השונות אשר כל בחרה מציבה לגבי היאכטה המושכרת.

תקליטן ביאכטה – מומלץ?

תקליטן נכון באירוע הינו אספקט חשוב מאד מהוצאת האירוע לפועל והצלחתו באופן כללי. דעו לברר האם ישנו תקליטן אשר כלול בצוות אשר ילווה אתכם וכלול במחיר ההשכרה, במידה ולא, מומלץ לברר זאת מראש ולהשכיר תקליטן למסיבות מחברה חיצונית אשר יסכים לתקלט בהפלגה, וגם אם כן אך ברצונכם רוצים תקליטן מטעמכם, מומלץ לברר האם ניתן להביא תקליטן מחברה חיצונית.

מה להביא ליאכטה?אירועים ביאכטה

אנשים רבים ישכחו להתחשב בכמה עובדות לגבי הים הפתוח, כגון – רוחות, ולכן מומלץ בחום להביא בגדים חמים, גם בתקופות הקיץ החמות, הטמפרטורות בקיץ יכולות להיות נמוכות באופן משמעותי בלילה בים הפתוח. מעבר לכך, מומלץ מאד לברר מה מסופק על היאכטה עצמה, סביר להניח שהמזון, השתייה ועוד דברים בסגנון לא יהיה מסופק לכם בעת ההשכרה, בנוסף אם הנכם משתמשים בתרופות מסוימים, מומלץ להביאן מהבית, היאכטה תכלול ערכת עזרה ראשונה אך היא לא בהכרח תכלול מגוון תרופות רב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top