שמי שחר, ואני הבעלים והמפעיל של היאכטה להשכרה "ענן לבן". "ענן לבן" היא יאכטת מפרשים קלאסית שנבנתה על ידי Colin Archer, בונה ספינות ויאכטות נורבגי המפורסם מאוד בבניית כלי שייט המתאימים למזגו הסוער של הים הצפוני.

"ענן לבן" בנוייה מעץ, בעלת מפרשים המאפשרים שייט בעזרת הרוח, מאובזרת ונוחה לשהייה ממושכת בים.

 

מאז ומעולם יאכטות תויגו כסמל סטטוס של יוקרה ואלגנטיות, לכן רבים הם האנשים שמעוניינים לשוט על גביהן לאורכו ולרוחבו של הים התיכון. אז אם תמיד תהיתם מה פשר היאכטות המדהימות אותן ראיתן שטות על פני הים כשעל גביהן מסיבה עם עשרות צעירים וצעירות, זוג עם כוסות שמפניה שחוגג יחד אירוע מרגש או צילומים לפרסומת עתירת משתתפים, הגיע הזמן שגם אתם תדעו.

"ענן לבן" יוצאת להפלגות מאשדוד, לאורך חופי ארצנו או אל יעדים שונים באירופה, ומושכרת גם כיאכטה לאירועים. אולם הפלגה זוגית ביאכטה "ענן לבן" מתאימה לא רק לזוגות, משפחות או חברים – אלא גם כמקום לצילום סרטים או פרסומות.

מהי יאכטת "ענן לבן"

שייט אחת היאכטות אותן אנשים מעוניינים לשכור לצורך שייט רומנטי שנישא על גלי הים התיכון, מסיבת רווקים מהודרת בלב ים או חווית דייג במשותף עם מספר חברים, היא היאכטה "ענן לבן". היאכטה היוקרתית מציעה לכל המעוניין בכך אפשרות של חוויה מרנינה המשלבת רוח על הפנים והשיער, מים צלולים שרק ממתינים לכם ושקט שכמוהו יש רק בלב הים, דרך השכרתה למספר שעות או אפילו מספר ימים.

על גבי היאכטה ניתן מלבד כמובן ליהנות מהשהייה בה, גם להגיע לנמלים ולמרינות המרהיבות של חופי ישראל ואפילו אל מגוון יעדים בים התיכון דוגמת קפריסין קרואטיה ויוון.

שייט רומנטי על גבי "ענן לבן"

שייט רומנטי ללא ספק אחת האופציות המרתקות ביותר לבילוי ביאכטה היא בילוי זוגי. המים הכחולים, הרוח הקרירה והחופים אותם רואים בדרך, מספקים נוף מושלם לבילוי רומנטי של בני הזוג. ביאכטה תוכלו לחגוג באופן מיוחד את יום הנישואים שלכם, כשתצאו לשייט בים התיכון ומול השקיעה המדהימה תיהנו מכוס משקה מרענן וסעודה רומנטית המורכבת מהתפריט העשיר שמוצע על "ענן לבן" וכולל בשרים איכותיים ודגים טריים מהים.

 

זוגות צעירים שמעוניינים להעלות ביניהם את הרומנטיקה, יוכלו לעשות זאת על גבי היאכטה ובאותה ההזדמנות גם להעלות שלב
במערכת היחסים שלהם, עם הצעת נישואים רומנטית שתתרחש בלב ים. למי שבוחר בהפלגה יאכטה - ענן לבןשתיארך מספר ימים, מחכה הפתעה בדמות מיטות עץ רומנטיות עטויות קטיפה אדומה, שממתינה במיוחד לזוגות אוהבים.

 

הנוף שמשתקף מבעד ליאכטה, יחד עם המפרשים הנמתחים ברוח הנושבת והמראה של היאכטה עצמה, יעניקו טאץ' איכותי לכל סצנה שתצטלם על גבה. היאכטה כמובן תתאים גם לצלמי אופנה שמעוניינים לייחד את עבודתם ולהביא יוקרה ואלגנטיות אל תוך קמפיין אותו הם מצלמים או הפקת אופנה גדולה אותה הם מארגנים.

 

 

אירועים מיוחדים שמציעה "ענן לבן"מסיבות בר מצווה, בת מצווה וימי הולדת בלב ים

ברה יגישו לכבודכם מטעמים ואם ירצו בכך, גם אטרקציה מרתקת דוגמת דייג או אבובים. לא רק את הרומנטיקה אפשר להרים בזכות שייט על גבי היאכטה הנהדרת, כי אם גם את הגיבוש והמורל בחברות. "ענן לבן" מציעה צימר על המים ושייט על גבי הים התיכון לערב חברה בו ההנאה מובטחת. עובדי החברה יגישו לכבודכם מטעמים ואם תירצו בכך, גם אטרקציה מרתקת דוגמת דייג או אבובים.

 

 

 

 

שייט ביאכטה שייט למסיבות יאכטת שייט לאירועים מיוחדיםטיולי שייט תענוגות על יאכטה

אירוע נוסף מלבד ערבי חברה אותם תזכו לראות לעיתים קרובות על גבי היאכטה הם ערבי רווקים ורווקות. כשהאירוע שמציין את יום החתונה הקרוב של אחד החברים יצוין בלב הים, הוא יהפוך לחגיגה גדולה שיקלע לטעמו של כל מי שאוהב שייט ומסיבות. ואם כבר שייט ומסיבות, אי אפשר בלי חגיגות של ימי הולדת על גבי היאכטה, כדי לציין באופן מיוחד את היום הכי משמעותי בחייו של אדם אהוב.

 

 

 

 

 

השכרת יאכטת "ענן לבן"- ערך מוסף לפרסומת

כולם יודעים שאילו לא הסצנה המבריקה בטיטניק שבה הגיבורים עולים לחרטום הספינה וצועקים לשמיים, הסרט לא היה אותו דבר. כך גם חושבים בעלי משרדי פרסום, תסריטאים ובימאים שמעוניינים לשחזר את אחד הרגעים הגדולים של הקולנוע מאז ומעולם, על ידי השכרתה של "ענן לבן" לצורך צילומי סרטים, סדרות ופרסומות.

יאכטת ענן לבן בפעולה:

Call Now Button