השכרת יאכטה לאירועים – מסיבות ימי כיף או סתם שייט רומנטי

יאכטה לאירועים

השכרת יאכטה היא בילוי יוקרתי, איכותי ונתפס לפעמים כאליטיסטי. הדימוי הראשוני של יאכטה העוגנת במרינה הוא של עשירים, מפורסמים ונהנתנים. יאכטה לרכישה איננה דבר זול – אבל מי אמר שצריך לקנות?! השכרת יאכטות לאירועים ספציפיים היא בהחלט משהו שכל אחד יכול להרשות לעצמו. גם אתם יכולים להינות מאירוע על הים, בספינה איכותית ומפנקת, בשירות יוצא מן הכלל וחוויה של פעם בחיים. השכרת יאכטת ענן לבן, יאכטת הדגל שלנו, הוא חוויה שלא עוברים בכל יום. באמצעות השכרת יאכטה תוכלו לחוות אפשרויות שלא דמיינתם לעצמכם.

השכרת יאכטה לאירועים

 

 

יאכטות מספקות למפליגים עליהן תחושת חופש מושלמת: אין כמו הרגשת השחרור המשתררת עליך במהלך הפלגה, כאשר קו האופק נפרש לפניך ככל שקו החוף מתרחק. השכרת יאכטות מאפשרת לכם ליהנות מהאוויר הפתוח, הרוחות הנעימות, הקסם שבכחול הים והשקט, הרחק מהאוכלוסייה ומהמולת העיר. יאכטות להשכרה הן לא רק כיף – שייט עליה מוביל לתחושת שחרור הנפש והגוף כאחד. “ענן לבן” היא יאכטה להשכרה, עשויה כולה עץ נורבגי משובח, פרי יצירתו של האומן הנורבגי Colin Archer, הידוע בבניית ספינות עץ משובחות ועמידות במיוחד לתנאי מזג אוויר קשים במיוחד בלב הים. השכרת יאכטה זו מאפשרת למעשה, לכל אחד ואחת מאיתנו לחוות את החופש השמור בדרך כלל לימאים בלבד, בכל זמן נתון ומכל סיבה נראית לעין.

 

ענן לבן היא יאכטה גדולה ומרווחת, גם ביחס למקבילותיה. אפשר להפליג בה עם מס’ זוגות חברים או כמה אורחים, כי היא יכולה להכיל 15 איש (כולל אנשי הצוות). בנוסף, יש לנו יאכטה להשכרה קטנה יותר, ובסה”כ בשייט משותף אפשר לצאת לים עם 26 איש. מה אפשרת לעשות בשייט שכזה? ראשית להרגיש את החופש. זה כלל לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים. פעילויות מענגות כמו דיג, שחייה, צלילה ואפילו ארוחה משותפת עם כל האורחים והחברים על הסיפון שטוף השמש, הם כבר חוויה משמעותית. הארוחה האיכותית שנשמח להציע לכם היא על טהרת האוכל הים תיכוני, סעודה שממש מתאימה לאווירת הים והשמש בטעמיה: בשרים טריים ומעושנים, דגים מסוגים שונים, שתייה איכותית ועוד.

יאכטה להשכרה

 

יאכטה להשכרה – הפלגה מהנה

“ענן לבן” היא יאכטה להשכרה המסוגלת לקלוט אל סיפונה עד לחמישה עשר מתארחים. יאכטות להשכרה יכולות לקחת אתכם אל מגוון עשיר של מסלולים, החל במסלולי שייט קצרים בני שעות ספורות, דרך הפלגה בחופי ארצנו בת כמה ימים, ועד לחוויית שייט עשירה ומרתקת, למגוון יעדים בים התיכון. השכרת יאכטה “ענן לבן” היא חוייה המתאימה לזוגות המחפשים שייט רומנטי, לקבוצות חברים או למשפחות, המעוניינים לבלות קצת זמן איכות בצורה מהנה ובלתי שגרתית. השכרת יאכטות דוגמת “ענן לבן” מאפשרת לכם ליהנות מחוויית שייט תענוגות ביאכטה מפוארת, ולהרגיש את החופש והשחרור בלב הים ובאוויר הפתוח, כפי שניתן להרגיש על סיפון יאכטות בלבד.

 

ענן לבן היא יאכטה איכותית ברמה הגבוהה ביותר. אחת הסיבות שכל כך כיף לבלות עליה ולדוג עליה בחברותא היא העובדה שהיא רחבה, גדולה ובטוחה מאד. היא בנוייה מעץ איכותי, ויוצרה על ידי האדריכל Colin Archer בנורווגיה. גם ביחס למקבילותיה בנורווגיה היא נחשבת גדולה, מרווחת ובטוחה במיוחד – דבר שיאפשר לכם, האנשים שאינם רגילים לשהות בים, להינות בבטחה מיום חד פעמי באיכותו.

 

השכרת יאכטה לאירועיםהשכרת יאכטה לאירועים

השכרת יאכטה “ענן לבן” ויציאה אל הפלגות יכולה להתאים לכל מי שאוהב את הים ומחפש נופש מהנה ולא שגרתי, אולם יאכטות להשכרה מתאימות כם כלוקיישן לאירועים רומנטיים, משפחתיים וקבוצתיים. לאוהבי הרומנטיקה, יאכטה להשכרה “ענן לבן” תאפשר לחגוג יום הולדת או יום נישואין באווירה אינטימית, רומנטית ומפנקת, עם שייט זוגי רומנטי, כשהצוות המסור של ענן לבן יגיש לכם במהלך ההפלגה ארוחות משובחות ממגוון המאכלים העשיר שבתפריט. לאוהבי החגיגות – השכרת יאכטות דוגמת “ענן לבן” לאירועים, תאפשר לכם לארח אירועים קבוצתיים, ולציין יום הולדת ביאכטה, מסיבות לחברים או לוועדי עובדים, או אירועים למשפחות המבקשות ליהנות מחוויה משפחתית מגבשת ומרתקת. על סיפונן של יאכטות ניתן לשלב דייג, ספורט ימי, ארוחות משובחות ושחרור מהנה בלב הים. “ענן לבן” מתאימה גם כיאכטה למסיבת רווקים.

יאכטות להשכרה – גם להפלגות דייגהפלגות דייג

השכרת יאכטות מתאימה לא רק לאירועים מיחודים או חופשה בת מספר שעות או ימים. המבקשים לצאת לדייג מוצלח של דגים גדולים בלב הים, ימצאו את האפשרות של השכרת יאכטה “ענן לבן” כאופציה מתאימה במיוחד למטרה זו. הצוות המיומן של “ענן לבן” ייקח את הדייגים, חובבים או מקצוענים, אל הפלגות דייג מרתקות, העוגנות באתרי דייג מוצלחים. יאכטה להשכרה זו מצוידת בחכות מיוחדות, המאפשרות דייג במעמקים של עד אלף מטרים מתחת לפני הים. לא רבות הן יאכטות להשכרה המחזיקות בציוד דייג כה משוכלל. הפלגה על יאכטות למטרת דייג היא פופולארית מאוד בקרב הדייגים, והיא מבטיחה דייג מוצלח במיוחד בהשוואה לכל אתר דייג אחר. אז אם אתם מחפשים דרך מהנה לחוות זמן איכות עם חברים – השכרת יאכטה לדייג היא אפשרות אידיאלית ליהנות משקט ושלווה אולטימטיבית, המשלבת את האדרנלין הידוע שבלכידת דגים גדולים בלב הים.

טיולי דייגCodengine_1559_2e45e89ac9a408f73a937944d6e6bbac

 


יאכטות – כל הכיף שבים

השכרת יאכטות, אם כן, היא פיתרון אידיאלי למבקשים ליהנות מחוויה יוצאת דופן בלב הים. “ענן לבן” היא יאכטה להשכרה אשר מבטיחה זמן איכות ללא פשרות, חוויית דייג משובחת, וארוחות גורמה המוגשות למתארחים על סיפונה בליבו של הים הכחול והעמוק. בואו להתאהב בים עם יאכטה “ענן לבן”

מיד תוכלו להתרשם nשירותי יאכטת “ענן לבן” ומתמונות וסרטונים מהמסיבות ומהאירועים על היאכטה ענן לבן השכרת יאכטה לאירועים מיוחדים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top