הפלגות דייג על יאכטה להשכרה

יאכטה להשכרה להפלגת דייג

לאוהבי טיולי דייג – “ענן לבן” מציעה דייג מעמקים. “ענן לבן” היא יאכטה שמצויידת במיכשור שמאפשר דייג חכות בעומקים של עד 500 מטר, בעומקים אלה נתפסים דגי ענק (גם כרישים). אולם הפלגות לדייג עומק אינן מתמצות בדייג בלבד: העיקר מבחינתנו הוא הפעילויות המתלוות לו במהלך הפלגה – הארוחות, הקפיצות לים, האבובים והניווט הימי. השכרת היאכטה “ענן לבן” מאפשרת לכם ליהנות מכל מה שהים מציע, מעל ומתחת. 

הפלגות דייג

הפלגות לדייג עומק – להכיר את טבעו הפראי של הים

חולמים על יציאה לדייג בלב הים הכחול? על שעות ארוכות של רגיעה ונחת המשלבת אדרנלין בעיתות צייד מוצלח? הפלגת דייג על היאכטה “ענן לבן”, היא הפיתרון האידיאלי לחובבי הדייג, המקצועיים או חסרי הניסיון. ההפלגות על יאכטה לשייט – ענן לבן, מתקיימות תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר המשרתות את הדייגים המקצועיים, לרבות שימוש בחכות עומק המגיעות הרחק אל עומק של עד קילומטר מתחת למפני הים. בעומקים אלו, מתאפשר לדייגים ליהנות מתפיסות נאות הכוללות דגים גדולים במיוחד, לרבות כרישים!

 

יאכטה לדייג – לאכול את מה שבישלת

הפינוק שמציעה “ענן לבן” לשטים עליה במסגרת הפלגות דייג אינו נגמר עם סיום הדייג. אנו מכינים במקום, על סיפונה של היאכטה, ארוחה לתפארת מתנובת הים. ארוחת דגים בהמלך הפלגות אינה כה נפוצה, ואפילו במקרים של הפלגות לדייג עומק – נדירים המקרים בהם סיפוק היצר הוא כה מיידי, ואתם יכולים להינות מהדג אותו דגתם כמעט מייד. טיולי דייג עם ענן לבן הם חוויה לכל החושים – גם לחוש הטעם.

השכרת יאכטה לדייג – זמן איכות על המים

אבות עם ילדיהם, קבוצות חברים, או כל מי שמחפש השכרת יאכטה לדייג כדי לשלב זמן איכות חברתי עם חוויית דייג מוצלחת ומהנה, יוכלו להגיע אל “ענן לבן”, יאכטה המתאימה בדיוק לספורט ימי זה. טיול דייג על סיפונה של ענן לבן, יאפשר למשתתפים לא רק ליהנות מחוויית הדייג עצמה, אלא גם לשלב פעילות מהנה של טבילה במי הים הכחול העז, השלכת אבובים, לימוד ניווט ימי, כולל מעבר על הכללים הבסיסיים המשמשים להפעלת יאכטה ויציאה אל שייט בלב הים, וארוחות צהריים מפנקות הכוללות את אשר העלינו בחכתנו.

טיולי דייג – לגוף ולנשמה

אז אם אתם מחפשים טיולי דייג מהנים, הכוללים הפלגות לעומק על גבי יאכטה שמתופעלת על ידי אנשי מקצוע וותיקים ומנוסים אשר טיולי דייגיידעו להוביל אתכם אל האזורים בהם הדגה מרובה והצייד המוצלח מובטח – השכרת יאכטה לדייג “ענן לבן”, ויציאה אל הפלגות דייג על סיפונה, תוביל לאירוע מהנה ובלתי נשכח המשלב את הרגיעה והשלווה של הים, עם חווית דייג אנרגטית וסוחפת, וארוחות משובחות וטעימות. אין צורך בידע מוקדם או בניסיון קודם, כל אחד וכל אחת יוכלו להצטרף אל טיולי דייג מהנים על סיפונה של “ענן לבן”, ולהתנסות מחוויית דייג מוצלחת ומהנה.

 

מלבד דייג, תוכלו לצאת לשייט ביאכטה לכל מטרה ובמגוון מסלולים מרתקים על סיפונה של ענן לבן.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top