הפלגה זוגית

הפלגה זוגית ביאכטה

הפלגה ביאכטה מתאימה ליצירת אווירה, לכן היאכטה שלנו מבוקשת למטרותהפלגה ביאכטה רבות, השכרת יאכטה ליום הולדת, הפלגה ביאכטה
כלוקיישן לאלבום תמונות, סרט או סדירה, הפלגה זוגית לעבר השקיעה, ימי כיף למשפחה וימי גיבוש לעובדים. שייט על יאכטה כלוקיישן להפקת סדרות, סרטים, סרטים דוקומנטרים לוקיישן אינו מקום. לוקיישן הוא הוויה המעניקה מסגרת פיזית, בסיס לתחושה הרצויה בצוות השחקנים, אצל הצופה. הפלגה ב”ענן לבן” מעניקה קצב ותחושה לשטים, מרווח נשימה, חיוכים, מזרימה את החיים עם הים. הים תמיד נחשב למקום הרומנטי ולכן ענן לבן מציעה לא רק לוקיישין מדהים אלא גם הפלגות זוגיות לחוויה שונה ומיוחדת, הפלגה ביאכטה רומנטית במיוחדת.

הפלגות זוגיות ביאכטה על סיפון ענן לבן

ענן לבן היא יאכטת עץ ציורית ורומנטית, העוטה מפרשים ומאפשרת שייט בים סוער וגלי במיוחד. הפלגות מסוג זה מומלצות למי שמחפש שייט רומנטי, הפלגות דייג או יאכטה למסיבת רווקים – אבל מתאימה במיוחד גם כלוקיישן, המפיח חיים בכל חברי ההפקה. שייט ביאכטה “ענן לבן” מהווה אפשרות מעולה לאתר צילומים בתחומים השונים, סרטים עלילתיים וסרטים דוקומנטריים, סדרות ועוד.

קחו את צוות הצילום אל הפלגות שייט על סיפונה של ענן לבן, ומובטח כי היצירתיות תגיע לשיאים עליונים. הלוקיישן המרהיב אשר מציעה “ענן לבן” לצוות המשתתפים, הצלמים, השחקנים והמפיקים מהווה מקור השראה בלתי נדלה, ובעיקר בשעות בהם הים גלי, הקצף שועט תחת הסיפון, ותחושת הרומנטיקה והסערה הרגשית מציפה את כלל המשתתפים.

הפלגות שייט

הפקת סרט אירוע של הפלגה זוגית

טיולי שייט על היאכטה ענן לבן, הם אפשרות מעולה להפקה של סרטוני פרסום. בין אביזרים האופנה אותם ניתן לשלב בהפקה של סרטוני פרסום במהלך הפלגה ביאכטה, ניתן למנות כמובן בגדי ים, ציוד צלילה, אביזרים לשייט ושאר אביזרי אופנה המתקשרים אל הים. אך בכדי לשדר יוקרה ומעמד, המתקשרים באופן טבעי עם יאכטות להשכרה, ניתן לשלב הפלגות שייט עם הפקה של סרטוני פרסום, ולהפיק פרסומות למוצרים המתקשרים עם החיים הטובים, כמו משקאות יקרים, סיגריות איכותיות, שעוני יוקרה, משקפי שמש, בשמים איכותיים ועוד.
היאכטה מתאימה לצילום בהקשרים של שייט תענוגות, או שייט זוגי רומנטי, אבל לא רק שייט ביאכטה “ענן לבן” תוכל לקבל תפנית מרתקת, אם יבחרו המפיקים לצאת אל הפלגות שייט בחסותו של גשם וים סוער, או צילומים ליליים. אם בדרך כלל טיולי שייט משדרים תחושות של שמחה, יוקרה וקלילות, צילום ביום כזה יכול להעניק איכות רגשית של מאבק, התנגדות, אפילו טרגיות.

 

הפלגה זוגית – שייט רומנטי

אחרי אינספור הפלגות זוגיות לעבר שקיעות מרהיבות, הפכה ענן לבן להיות פופלארית בתחום הרומנטיקה. צילום במהלך טיולי שייט ביאכטה “ענן לבן”, אינם דומים לכל לוקיישן אחר, ומהווים חוויה ומקור השראה לתוצאות מובטחות וייחודיות. הצוות המסור של “ענן לבן” מנוסה בהפלגות לצרכי צילומים, וישמח לעמוד לרשות הצלמים והבימאים, ויכין את היאכטה והמסלול בהתאם לצרכי הצילום וההפקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top