צימר על המים להשכרה

צימר על המים – מתנה מושלמת לבן זוגCodengine_1559_258fa0b25bf9664c57dc558405e200f1

כאשר צופים בשקיעה המרהיבה בצבעיה המושלמים, בין הים לשמים מתרכזת כמות אדירה של אהבה. ושם בדיוק במקום הזה רוצה כל אדם להיות עם החצי השני אשר משלים אותו! באווירה רגועה, רומנטית, עם 2 כוסות שמפניה קרירה, לאחר ארוחה רומנטית על היאכטה – ממש צימר על המים… והכי חשוב אם אפשרות מושלמת ללינה מיוחדת ביאכטה יוקרתית וקסומה!

 

אז איך מתכננים לאהוב או לאהובה הפתעה רומנטית ומיוחדת במינה?

רוצים להפתיע ובגדול? מעוניינים בחוויה מסעירה ורומנטית ללא גבולות אשר תשאיר את בני זוגכם עם פרפרים בבטן למשך 24 שעות אם לא יותר? מפתיעים את בני הזוג במחווה רומנטית ומיוחדת שלא ישכחו לעולם – בשייט ולינה בצימר על המים! החלטתם להפתיע את בן או בת הזוג בצימר זוגי על המים, עשיתם בחירה נבונה ונכונה ועכשיו כל שנותר לכם הוא לתכנן את המחווה הזו באופן מושלם יחד עם מומחי ענן לבן.

המומחים של ענן לבן אשר מפעילים באופן מקצועי ואישי את צימר על המים ביאכטה יוקרתית ומיוחדת ישמחו לעמוד לרשותכם, להתאים ולייעץ החל מההפתעה הראשונית של בני זוגכם וכלה בארוחות מופלאות, שעות ההפלגה ובכל פרט ולו הכי קטן שתרצו לדעת ולתכנן!

 

שלבי התכנון למתנה מושלמת של צימר על המים

  1. הגעה ליאכטה – מגיעים כשעה/שעתיים לפני השקיעה.
  2. ארוחה רומנטית – בוחרים אם קודם לאכול ארוחת ערב ואחר כך להפליג שעתיים או להפך.
  3. הפלגה חסרת מעצורים – אין מסלול מיוחד להפלגה… שטים לאן שהרוח תוביל אותנו באווירה רומנטית מושלמת.
  4. לאחר ההפלגה – כשחוזרים למרינה לאחר ההפלגה, נשאר הזוג לבד (הצוות עוזב את היאכטה) ביאכטה ללינה זוגית.
  5. בוקר טוב – בבוקר מגיע הצוות המקצועי ומגיש ארוחת בוקר מפנקת לאוהבים…

צימר על המים בהתאמה אישית

  • שירות חיצוני וספקים – ניתן להזמין מעסים או כל נותן שרות אחר ע”פ בקשת הזוג.
  • אבזור ותחזוקה – היאכטה מאובזרת ומתוחזקת ובנויה מעץ המשרה אווירה חמימה ומיוחדת על כן דואגים אנו לתחזוקה נכונה וראויה המתבצעת על ידי המומחים של ענן לבן בכל ימות השנה וכוללת: מזגן, מטבח, מקרר, מוזיקה, טלוויזיה, שירותים ומקלחת, מיטה זוגית גדולה, והרבה מקום לשבת על הדק וליהנות מהאוויר הנקי והים היפה והמרגיע.
  • בטיחות – השייט ביאכטה ענן לבן נעשית באופן בטיחותי על ידי מומחי שייט מנוסים ומקצועיים.
  • ארוחות ובישול – לצורך בישול ארוחות מופלאות עומד לרשות המומחים שלנו מטבח נקי ומסודר ובו חומרי גלם טריים ואיכותיים לבישול ארוחות מופלאות בעבורכם.
  • ניקיון ו- 100% שירות – הצוות המיומן שלנו ידאג לרווחתכם לאורך כל השייט באופן שוטף ומוקפד, וכמו כן גם לניקיון מוחלט של היאכטה על מנת ליצור אווירה טובה ונעימה.

romantit1

חשוב לזכור כי:

השרות צימר על המים מתאים לזמן איכות זוגי, זמן לרומנטיקה מיוחדת, יום הולדת, הצעת נישואים או זמן איכות זוגי יחד, הכל  באווירה רומנטית. ההמלצה להפלגה היא לזוגות, אך  אם הזוג רוצה הוא יכול להזמין חברים נוספים להפלגות עצמן. ניתן להיות בצימר על המים בכל השנה. אך בחודשי החורף ישנם יותר ימים עם ים גבוה אשר גורמים לעיתים למפליגים להרגיש לא בטוב.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top