שייט אתגרי בישראל

הכנרת – מקור המים המוביל של ישראל

אך בטרם אנו פונים לכל נהר אחר בישראל, כמובן שכמו לפני עשר שנים, לפני עשרים ובדיוק גם לפני חמישים, הכנרת הייתה ונותרה מקור המים המוביל של ישראל, לא רק מבחינת מי שתייה אלא מבחינת הכל. היא המקום אותו פוקדים הכי הרבה תיירים מכל שאר מקורות המים, היא המקום עליו תמיד מדווחים בחדשות אם עלתה או ירדה ולו בסנטימטר בודד ובעיקר היא הנכס הכי גדול של כל צפון מדינת ישראל, אם לא של המדינה כולה.

מכל הסיבות הללו, אין זה מפתיע שהכנרת מציע גם לא מעט אטרקציות לכל מי שמעוניין להרגיש את המים כגון השכרת יאכטה. אחת החוויות הכי גדולות אותן ניתן לרכוש בכנרת היא רכיבה על אופנוע ים. מדובר בכלי שייט מהיר מאין כמוהו, שמאפשר לכם לשוט במהירות על פני המים וליהנות משברי הים שישפריצו לכל עבר וגם קצת עליכם. אם אתם חשים בצורך במהירות, עוד אפשרות שתעמוד בפניכם היא של סירת מרוץ. בניגוד לאופנוע הים עליו יכול לעלות רק בנאדם אחד, בסירת המרוץ תוכלו כבר להיות מספר אנשים יחדיו, כך שאם הגעתם עם המשפחה או עם החברים יהיה מדובר בפתרון נהדר.

אטקרציות על יאכטה להשכרה

עוד אחת מהאטרקציות הייחודיות לכנרת היא סקי מים. במסגרת פעילות זו על מבצע הפעולה לעמוד על מגלשי הסקי, להיקשר אל סירת מנוע ולגלוש לכל אורך הדרך על גבי ים הכנרת, עד אשר הוא נופל למים, מה שקורה בדרך כלל די מהר.

גם רכיבה על בננה היא אחת מהאפשרויות היותר מהנות שיש במיוחד כיום גיבוש או כרעיון למתנות לעובדים, אך גם שם מדובר בחוויה שלרוב תסתיים בהתרסקות אל המים הצוננים. אך כאמור, לא רק הכנרת מככבת בצפון הארץ מבחינת אטרקציות ימיות אלא גם מקומות נוספים, כמו הנהרות והנחלים בכפר בלום, בקיבוץ הגושרים ובירדן. בכל אלה תוכלו לבחור בין קיאקים בצפון הארץ לבין רפטינג סוער, כאשר הבחירה שתרתק אתכם יותר היא הבחירה אותה אתם צריכים לקחת.

שייט על גבי יאכטה

 

שייט על גבי יאכטה

אפשרות יותר רגועה מהקיאקים ומהרפטינג בצפון היא אפשרות שתיקח אתכם אל ים התיכון ותציע לכם שייט רגוע בו על גבי יאכטה. מדובר בסוג של שייט שאולי יהיה הרבה פחות אתגרי מהרפטינג בנהר הירדן, מהקיאקים בכפר בלום ואפילו מסירת המרוץ בכנרת, אך עדיין יהיה פעילות מהנה, כזו שמתאימה הרבה יותר למשפחות שפחות אוהבות שייט אתגרי והרבה יותר אוהבות שייט שמתנהל על מי מנוחות, במהלכו גם אפשר ליהנות מהנופים המרהיבים בהם פוגשים בדרך.

ענן לבן יאכטה להשכרה לאירועים מגניבים במיוחד!

אטקרציות על יאכטה להשכרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top