יאכטה למסיבת רווקות או רווקים

יאכטה למסיבת רווקותמסיבת רווקות על יאכטה – הדבר הבא

אחד החלומות הכי גדולים של כל אחד מאיתנו הוא לשוט על פני יאכטה מהודרת, כשאנו יושבים מחובקים עם האישה של חיינו, הרוח מלטפת את שערנו, טיפות המים מרטיבות את פנינו ועל פרצופנו חיוך שקשה להוריד. אז מה תאמרו אם נגיד לכם שכעת ניתן להגשים את החלום? השכרת יאכטה למסיבת רווקות זה הדבר האמיתי

 


מה מיוחד ביאכטה נושאת השם “ענן לבן”?

ישנה יאכטה אחת ומיוחדת שעשויה כולה מעץ ועשויה לשאת כמות של עד 15 איש, אשר נבנתה במיוחד בנורבגיה על ידי האדריכל הנודע קולין ארצ’ר- יאכטה בשם “ענן לבן”. כל הפלגה זוגית עליה מבטיחה חוויה בלתי נשכחת ואין זה חשוב מהו האירוע, בין אם זו מסיבת רווקים, הצעת נישואים או סתם שייט רומנטי בזמן השקיעה. השקט של הים, בשילוב מוזיקה מרגיעה וכוס משקה מרענן להם תזכו הוא שילוב מנצח, שילוב אודותיו תיווכחו כשתעלו על היאכטה.

 

מסיבת רווקות על יאכטה, חוויה בלתי נשכחת ביאכטה מרווחת

יאכטה למסיבת רווקיםמעוניינים לחגוג אירוע מיוחד של מסיבת רווקות מהסרטים או מסיבת רווקים של ה”ביוקר”, אבל לא מעוניינים בעוד מסיבה רגילה אשר בה הקונספט חוזר שוב ושוב… יאכטה למסיבת רווקים ורווקות היא הפתרון המושלם בעבורכם. בהשכרת יאכטה למסיבת רווקים ורווקות תוכלו להפתיע את הכלה והחתן המיועדים במסיבה מיוחדת ומרהיבה ביופייה המשלבת טבע פסטורלי ורומנטי יחד עם שהות מושלמת ביאכטה מאובזרת ויוקרתית.

 

רוצים לחגוג אירוע יוצא דופן על יאכטה יוקרתית? הגעתם למקום הנכון

הבחירה במסיבת רווקות בים או בהפקת מסיבת רווקים על יאכטה היא בחירה מעולה, הן בשל החוויה הייחודית והבלתי נשכחת של הנוכחים והן בשל האפשרות הגלומה בכך המאפשרת הגשמת חלום לשייט פרטי לכל הנוכחים, על כן הבחירה ביאכטה מושקעת ויוקרתית לחגיגת המאורע תבטיח בעצם את הצלחתו! כאשר מדובר על חגיגה ראויה לחברה טובה שמתחתנת או בחגיגות מסיבת רווקים מושלמת, הרי שתכנון ראוי ומוקפד מראש יעזור להפיק אירוע מרהיב ושמח.

טיפים לארגון נכון של יאכטה למסיבת רווקים או רווקות

  • גורם ההפתעה – לחגוג מסיבת רווקות זה כיף, אבל לחגוג מסיבת רווקות בים על יאכטה יוקרתית זה הכי כיף!!! אז אם אתם חברות מעולות שמעוניינות להפתיע בגדול, לרגש בענק ולחדש בחוויה בלתי נשכחת, הרי שהבחירה ביאכטה יוקרתית למסיבת רווקות מושלמת היא חלק חשוב במגוון הרעיונות למסיבת רווקות שאתן מתכננות. על כן, הקפידו לארוז לכלה את כל הנחוץ
    לה (בגד ים, מגבתחלוק, נעלים נוחות ובגדי החלפה), כסו את עיניה, ובואו להפתיע אותה בחוויה מרגשת ובלתי נשכחת!
  • מטעמים ושתיה – זמן ההפלגה הינו זמן מעולה להרמת כוסית לכלה המיועדת ועם זאת מהווה הוא גם זמן נכון לארוחה מיוחדת או נשנושים מדליקים. על כן בהפלגה ביאכטה תוכלו להזמין (מבעוד מועד) ארוחה מיוחדת לכל החברות המורכבת מדגים טריים, בשר, סלטים ועוד (על פי בחירתכן).
  • מוזיקה – כחלק מהחוויה המיוחדת בה תהיו נוכחים בבחירת מסיבת רווקות בים, ייהנו המוזמנים ממוזיקה כיפית באווירה נעימה הנשמעת ברקע בזמן ההפלגה. אנו יודעים שלכל כלה ולכל חבורה יש את המוזיקה שהם אוהבים, על כן בהפלגה ביאכטה אנו מאפשרים בחירה. את סוג המוזיקה ניתן לבחור מבעוד מועד ולהכין רשימת שירים טעונה בדיסק און קי או בדיסק רגיל (על פי ייעוץ מקדים).
  • מוזמנים – לחגיגה איכותית של מסיבת רווקות בים יש להזמין את החברות הכי טובות אשר יאפשרו את זרימת האירוע, ישתפו פעולה בפעילויות השונות וכמובן יפרגנו לכלה המיועדת בחוויה המדהימה והבלתי נשכחת יום (או מספר ימים) לפני חתונתה. על כן, טרם הזמנת היאכטה יש לוודא כי כמות המוזמנים איננה מוגזמת (שכן אירוע זה יאבד את האינטימיות והיוקרה שלו), ההפלגה ביאכטה היוקרתית מאפשרת שהות של 15 איש (מוזמנים ואנשי צוות).
  • אווירה  השייט המושלם שלכם מתחיל על גבי הים התיכון, השקט והמרגיע ואת זה אף אחד לא יוכל לקחת מכם! האווירה המושלמת שמגיעה משילוב רחש גלי הים, מראהו המיוחד וריחו ביחד עם הימצאותכן עם כל חברותיכן הטובות ביותר באווירה קוסמית מופלאה היא בלתי נשכחת.

חושבים על הפקה מקורית ומיוחדת שתשאיר את המוזמנים עם תחושה של אושר ופרפרים בבטן? אז למה אתם מחכים? מהרו להזמין שייט מושלם לחגיגה מושלמת ביאכטה יוקרתית ומיוחדת, כך תבטיחו לעצמכם הנאה בלתי פוסקת מחוויה בלתי נשכחת!

WhatsApp Image 2017-05-28 at 10.17.46WhatsApp Image 2017-05-28 at 10.17.52WhatsApp Image 2017-05-28 at 10.17.41WhatsApp Image 2017-05-28 at 10.18.27WhatsApp Image 2017-05-28 at 10.18.30

Scroll to Top