שייט תענוגות

שייט תענוגות בלתי נשכח

שייט תענוגות הוא הדרך האולטימטיבית לפנק את עצמכם ואת מי שאתם אוהבים. אין כמו הפלגה כדי לפתוח את הלב ואת הראש, לשחרר לחצים ולהתענג על מנעמי החיים. רוצים להפתיע את בן או בת הזוג בחוויה של שייט רומנטי מרתק ומשחרר? רוצים לחגוג אירוע באינטימיות ובהנאה עם חברים קרובים ואוהבים? רוצים להרגיש ולו לרגע, מחוברים עם עומק הים הכחול ומתענגים על אווירה טובה, יין טוב ומאכלים משובחים? הפלגת תענוגות היא הדרך לחוות את החיים ושמחת החיים כפי שעשו זאת ימאים משחר האנושות.שייט תענוגות

שייט רומנטי

שייט רומנטי על סיפונה של היאכטה “ענן לבן” מתאים לזוגות מאוהבים, למשפחות, לחברים, לקבוצות ולאירועים. משך הזמן של הפלגת תענוגות עשוי להימשך בין מספר שעות למספר ימים. את משך ההפלגה ואת המסלול – אתם בוחרים. זאת המתנה המושלמת ליום ההולדת, ליום הנישואין, למסיבת רווקות או רווקים, וכלוקיישן של שייט זוגי רומנטי – היא יכולה להיות מתנה גם מבן או בת הזוג, וגם של הילדים להורים. אולם הוא יכול להתאים לא רק לזוגות – אלא גם למשפחות ולקבוצות של חברים. “ענן לבן” היא יאכטה מדהימה ביופיה, עשויה כולה עץ נורבגי משובח ונעים, והיא תוביל אתכם אל שייט תענוגות מרתק, ייחודי, ובלתי נשכח בלב הים התיכון.

 

הפלגת תענוגות לאוהבים

הדרך המקורית ביותר לחגוג את יום השנה להיכרותכם, יום נישואין או יום הולדת של בן או בת הזוג, היא על ידי השכרת יאכטה ויציאה אל שייט תענוגות מפנק. הפלגת תענוגות על היאכטה ענן לבן, מאפשרת בחירה ממגוון מסלולים בפרקי זמן שונים, החל מהפלגה זוגית הנמשכת שעות ספורות, ועד אל שייט אל מעבר לים, הנמשך ימים ארוכים, במשך הפלגה ובמסלול על פי בחירתכם. במהלך השייט על סיפונה של “ענן לבן” תוכלו ליהנות מארוחות משובחות מתוך תפריט עשיר ומגוון, משיעורים בסיסיים בהפעלת יאכטות בלב הים, ומפעילות ימית מגוונת אותה ניתן לשלב במהלך הפלגה, כולל שחייה, צלילה, ואפילו דייג במעמקי ים, דגים גדולים במיוחד אותם תוכלו לשלב כמובן בתפריט המוגש לכם מדי יום…

הפלגת תענוגות על סיפונה של יאכטה מפוארת

 

שייט תענוגות לזוגות חברים

הפלגת תענוגות על סיפונה של יאכטה מפוארתאולם הפלגת תענוגות יכולה להתאים לא רק כשייט רומנטי לזוג: זוגות חברים, המחפשים דרך שונה ומקורית ליהנות מהשהייה המשותפת אלו לצד אלו, מצאו באפשרות זו את החוויה האולטימטיבית לבילוי משותף. עזבו את הצימרים ובתי המלונות, וצאו אל שייט תענוגות עשיר ומפנק בלב הים. החדרים בירכתיה של “ענן לבן” הם צימר על המים – חדרים מפנקים העשויים במיוחד בכדי לקלוט זוגות אוהבים, במהלך שייט תענוגות ארוך. הארוחות מוגשות אל הזוגות במהלך ההפלגה מגיעות ישירות מהמטבח העשיר, ומבטיחות לסועדים חוויה קולינארית עשירה ואנינה במיוחד. ובמהלך השייט עצמו, יוכלו הזוגות המתפנקים להשתזף על סיפונה של ענן לבן, או ללמוד כיצד מפעילים יאכטות בתנאי מזג אוויר שונים ובכלל. כמובן, שגם כאן יוכלו הזוגות המשתתפים באותה הפלגת תענוגות ליהנות מחוויית ייחודיות של שחייה, צלילה, קייאקים, אבובים וגם דייג בעומק הים.

לא משנה איזה שייט תענוגות אתם מחפשים, אם זה שייט למשפחה, לקבוצת חברים או שייט זוגי פרטי. אנו ב”ענן לבן” פותחים בפניכם את הסיפון שלנו, ומציעים לכם לארגן הפלגת תענוגות שתתאים בדיוק לאופי הזוג, המשפחה או הקבוצה: אתם בוחרים את משך ההפלגה, אתם בוחרים את המסלול. אתם בוחרים אם אתם רוצים לעשות הפלגות בארץ, או הפלגות לחו”ל. אתם בוחרים מה תאכלו, היכן תעגנו ולכמה זמן, ואיזה פעילות ימית מרתקת תעשו במהלך היום.

אתם גם בוחרים איזה אירוע אתם רוצים לחגוג על הסיפון: אם זה יום הולדת ביאכטה, הצעת נישואין רומנטית במיוחד, או יאכטה למסיבת רווקים או רווקות. אנו ב”ענן לבן” סבורים שכך נראה שייט תענוגות אמיתי: זה שייט שמאפשר לכם להתענג בדיוק, אבל בדיוק, כמו שאתם אוהבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top