השכרת יאכטה להפלגה ברחבי הארץ

ענן לבן – הפלגה ביאכטה חלומיתהפלגה ביאכטה

היאכטה “ענן לבן” מציעה הפלגות בארץ, לזוגות, למשפחות ולקבוצות. השכרת היאכטה להפלגות מאשדוד, לאלו המעוניינים להכיר את הים ואת חופי ארצנו מהצד המעניין יותר… הפלגה מאשדוד יכולה להיות הפלגה רומנטית של כמה שעות, הפלגה של משפחות או קבוצות חברים, לחגיגת אירוע או מסיבה,  וגם הפלגה לאורך המרינות בחופי ארצנו.

השכרת יאכטת ענן לבן זוהי בהחלט חוויה חד פעמית.

הפלגה ביאכטה לחופשה לא שגרתית

כשאנו חושבים על חופשה בישראל, אנחנו בדרך כלל חושבים על מלונות באילת או על צימרים בצפון, על סימטאות ירושלים או על חיי הלילה של תל אביב. אפילו אוהבי הים יעדיפו בדך כלל להכיר אותו במשורה, מכיוון החוף. הפלגות בארץ מאפשרות לכם להכיר אותו כפי שהוא באמת: פראי ומרתק, יפהפה ומזמין. הפלגה מאשדוד עם “ענן לבן” תאפשר לכם להעמיק את ההיכרות שלכם עם הים, בתנאי נוחות ופאר של צימר על המים.

זהו שייט תענוגות כפי שהוא אמור להיות: על סיפונה של יאכטה מפוארת ואינטימית, עם האנשים שאתם הכי אוהבים, כשאת משך הזמן ואת מסלול השייט – אתם בוחרים.

 

הפלגות מאשדוד – להכיר את חופי הארץהשכרת יאכטות להפלכות

הפלגות בארץ עם “ענן לבן” יכולות להיות הפלגות קצרות, בנות שעתיים, והפלגות של שעות ואף ימים, ללא הגבלה. הפלגה ממוצעת לוקחת בן חמש שעות ליומיים. מסלולי השייט מגוונים: הפלגה מאשדוד יכולה לצאת אל המרינה באשקלון, אל המרינה בהרצליה, אל המרינה בקישון או אל המרינה באשקלון.

בכל אחת מהמרינות תוכלו לעגון לצד יאכטות נוספות, ולצאת להכיר את המרינה ואת סביבותיה הקרובות או הרחוקות. הפלגות מאשדוד יכולות אף להציע טיול שייט משולב, אל כל המרינות הללו, בקצב שלכם, עם עצירה לכל משך זמן שתמצאו לנכון.

הפלגה מאשדוד – נופש מהנה וספורט ימי

במהלך הפלגה מאשדוד לאורך חופי ארצנו תוכלו לא רק ליהנות מהמים, מהשקט ומהנוף, ולעצור בכל מרינה שבה תחפצו – תוכלו להעמיק את היכרותכם עם הים עם ספורט מים מגוון. “ענן לבן” מציעה הפלגות בארץ משולבות עם ספורט ימי אתגרי, ומסיפונה של היאכטה תוכלו לצאת לדוג, לצלול, לגלוש, לשוט בקייאקים או באבובים. אפילו אם באתם לחגוג יום הולדת ביאכטה, או להשכיר יאכטה לדייג, תוכלו להגביר את השמחה עם קפיצה למים הצוננים, ואם בחרתם לדוג – גם ליהנות מארוחת ערב על טהרת תנובת הים. הפלגות מאשדוד עם “ענן לבן” מציעות לכן, אם כן, את החופשה המושלמת. בואו להתאהב בים עם “ענן לבן”.

 

Codengine_1559_1005332666c923c425c86c0e56e50e25

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top