למה כדאי לצאת להפלגה רומנטית

הפלגה רומנטית – שינוי אווירה

החיים שלנו נעים במרוצה וכולנו מרגישים מדי פעם שכל שאנו רוצים לעשות זה פשוט לעצור לרגע, לשנות את האווירה ולנסות משהו
חדש. כיוון שהעולם שלנו מלא ריגושים ופעילויות לא קל למצוא פעילות חדשה שתרגש אותנו ותעניק לנו הפתעה. תחושה זו באה לידי ביטוי בתחומים רבים וגם בזוגיות שלנו. לא קל לנו לחדש, להפתיע ולמצוא את הפעילות המיוחדת עם בני הזוג שלנו ועם זאת הריגוש מתבקש. אחת הפעילויות המיוחדות שאנו יכולים להכניס לחיי הזוגיות שלנו היא הפלגה זוגית ביאכטה. כל מי שעשה קורס סקיפרים יכול לשלב הפלגות רומנטיות, לצאת אל הים הגדול ולחוות ניתוק מהמציאות המלחיצה לטובת זמן איכות.

הפלגה רומנטית ביאכטה

הפלגה רומנטית – זמן איכות

קורס סקיפרים מאפשר לבוגרים להוציא את בת הזוג שלהם להפלגה רומנטית וליהנות מזמן איכות יוצא דופן. שלא כמו יציאה למסעדה או ישיבה בפארק שכולל אנשים נוספים, זוגות (אוהבים או רבים) ולעתים רעשים לא רצויים שיכולים לשנות לחלוטין את האווירה במקום, היציאה להפלגה רומנטית מאפשרת להתמקד בזוגיות בלבד, ללא רעשים, ללא מטרדים ולהחזיר לחיים ריגוש. הים הגדול, הגלים המתנדנדים והאופק הכחול מכניסים לזוגיות את הרומנטיקה ומאפשרים לבני הזוג לשמור על אש האהבה כשרק שניהם מתמסרים לה.

 

 

כמה זמן אורכת ההפלגהלמה כדאי לצאת להפלגה רומנטית?

כל אחד יכול לצאת להפלגה רומנטית אם רק ירצה בכך, אך אם לא יעשה בעצמו קורס סקיפרים יהיה מוגבל לאורך ההפלגה ולימים בהם יוכל לעשות אותה. בוגרי הקורס יכולים לפנות לעצמם יותר שעות וליהנות מהפלגה ממושכת, מה שמשלב בין רומנטיקה מושלמת לבין תחביב שאותו אפשר לבצע בסביבה הזוגית. הייחוד של הפלגה משותפת מאפשר לבני הזוג לנתק עצמם מכל דבר אחר מסביבם, הוא מאפשר להם להיות זה עם זו וכל זה בלי לוותר על בילוי יוצא דופן. ההחלטה לכמה זמן לצאת להפלגה ומתי לצאת היא של שני בני הזוג ולעומת הפלגה שאותה מנהל מישהו חיצוני, כאן יש הרבה יותר אפשרויות לבילוי משותף.

 

כיצד הופכים כל הפלגה לרומנטית

אם כבר עברתם קורס סקיפרים ואתם רוצים לצאת להפלגה עם בת הזוג שלכם או שיט רומנטי ומיוחד תוכלו לשלב כמה אלמנטים שיעצימו את החוויה הרומנטית ויכול להיות שגם יפתיעו את בת הזוג שלכם ובניהם:

  • מוזיקה – כדאי לדאוג למוזיקה ששניכם אוהבים, מוזיקה שתתאים לאווירה שלכם ואם מדובר ביום מיוחד אותו אתם חוגגים כדאי שתשלבו גם את השיר שלכם אם יש לכם אחד כזה.
  • כיבוד – רצוי להביא להפלגה כיבוד קל ומפנק. אתם לא חייבים להכין בעצמכם את הכיבוד, אפילו טייק אווי שתדאגו להזמין מראש יוכל לעשות את העבודה או פשוט לדאוג לפירות העונה כשהם שטופים בקערה מזמינה.
  • אור עדין – אם ההפלגה מתקיימת בשעות הערב אור עדין הדומה לנרות יוכל להעצים את החוויה הרומנטית שאתם רוצים ליצור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top